5 Ocak 2010 Salı

Nazım Hikmet Ran kanıyla beslenen aç kurtlar.

fitne koalisyon bazlı yönetmelerin içinde,ordan oraya savrulan nesilin tüm değer yargıları alınmış,yıpratılmış yalnızlaştırılmış hödö hödö. .. zaten bunları hepimiz biliyoruz , -biliyoruz da ee birader ne yazmaya çalışıyosun anlat bakim..? Anlatıyım evladım, öğrenmenin yaşı yoktur lakin 33 yaşında birinin hala 'Nazım Hikmet kimdir,şarkıcı mıydı?' sorusu karşısında ne yapacağımı bilemiyorum, bende kendimde böyle birşey olduğunu 25 yaşımda öğrendim.şuursuzluğa cevabım olmuyor.bir hışımla kapanan telefon ve saldırılan ' 3 Haziran 63' söylemleri. oh.. hala unutmamışım,git gide bende mi kervana katılıyorum diye düşündüm.kozmopolit baskısı,kaçak vahdettin paşa'nın buhranından daha sıkıntılı,yeminle bak ! gözünü kapat hissedeceksin.okullarda , söyle ailene öyle şairleri okutmasınlar sana zarar verir diyen kurtlar da varki peh pehh... sıkıştırılmış,iyice asosyalliğe yöneltilmiş gençlerin sokaklarında solunum için artık oksijen cihazları var.o cihazlar tam çalışmadığından,beyne kan gitmiyor.Bu yüzden 'Nazım Hikmet okurum,ee bir de Serdar Ortaç dinliyorum , Kenan İmirzalıoğlu'nu beğeniyorum , ee öö şey evet evet ' söylemlerini duyuyorum.bu sefer şanslı olduğuma çok daha içten inanıyorum.

'Yıllarca ter içinde taşıdım ben bu yükü,bıraktım acının alkışlarına 3 Haziran 63 'ü ...' Grup Yorum arka fonda,yardırıyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder